<3

Min hund har fnatt. Härligt att se att hon börjar bli som hon brukar. :) Lovely. :) <3  Springer runt och dampar med en vante. Och hon är ändå fyra bast. hehe. Skulle egentligen till min mor idag men hon ringde precis och jag tyckte det blev ganska sent. Men så är det ibland, tydligen. Får roa mig med min hund istället.. Tror jag ska ut och kasta boll med henne så hon får känna sig som en valp igen haha. Knasig hund det där.
Min man kom hem, åt, duscha och försvann. Antagligen klubben men hans val. Mina planer för ikväll är hunden, fuskbyggarna om jag orkar annars blir det sängen och knep å knåp. Och sen bädda ner sig riktigt naaajs i sängen.

Fick inte gjort allt jag skulle för att jag helt enkelt inte orkade. Så jag ska väl på det imorgon, ska nog dra mig upp till banken också och fixa med pengarna, om jag bara kom ihåg vad jag la lappen men den dyker väl upp i guess.

Nej, ska glo färdig mina tjockisar.


tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0