äntligen, eller tja...

man ska inte ropa hej förräns båten är i hamn MEN fiddin hörde av sig idag!! woho, snart gått en månad sen jag bad om mina saker. Fatta EN MÅNAD!! Hur sääär kan man bli på en skala??! Aja, hon sa att jag skulle få dom nån gång nästa vecka men det har hon också sagt i tre veckor så vem vet? :P I alla fall hon hade tydligen en bilkudde i morgans bil som jag "inte" vet var den finns. ;D höhö.. Och tyvärr tänker jag inte göra det enkelt heller för ska hon få allt serverat när jag själv har jagat henne som en dåre? NEJ TACK, skulle inte tro det va. Och så jävla gullig o rar tänker jag dock inte va på henne.. Fruktansvärt att man bara beter sig så mot en av sina bästa vänner som jag trodde vi va. haha feel och det lär dock inte upprepas igen vill jag lova. ;)

Aja min tjockisar nu på tve. tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0