back on track

Då va man back on track igen. ;D Va utan internet ett tag men sen kom min räddare och sa att jag kunde låna hans ena data och jajamensan, nu sitter jag här och väntar på att min man ska komma hem och laga mat till mig då jag är vrålhungrig vilket han nog inte förstod när han lämnade mig. "/
Tråkigt nog ska han ev jobba imorgon och jag ska ringa marian och upp till min far, vilket är ett måste då det blir stor påskfrukost hos farmor på lördag. Ink. Alex och Tiina, morgan ska inte med för att han jobbar. "/ Tråkigt för mig, mer sorgligt för att jag ska befinna mig med min fars släkt o tre timmar ungefär, och släkten är det väl inget fel på utan att min bror är det och vi drar väl inte riktigt jämnt kan man väl säga. Och sen på kvällen bär det av till öja för middag med hans far och respektive med flera stycken. Så lördagen består av - påskfrukost- vidare hem och tvätt till fem sen vidare ut mot öja. Woho.. Full rulle och lagom sleden på lördag när man väl är hemma..


Nej nu ska jag fixa något att äta, både till mig och min hund.
tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0