Då va vi på det igen. :p

Då va vi po det igen. :P Idag är det tisdag och jag tycker själv att jag har varit duktigt även om jag gick upp ur sängen halv tolv. :P Fick städat i badrummet, torkat bort massa damm, och tvättat toastolen och golvet sen fick det va så. :P Och sovrummet så ut som någon hade kastat in en splittergranat och stängt dörren. ^^ Fick plockat upp en massa kläder, tvätt och gardiner. Vikit och lagt in i skåpen. Fick även ryck och rensade lite i garderoben och ska lägga ner lite kläder i källar som jag inte kan använda för att sen plocka fram om ett par månader igen och bli överlycklig för att jag har massa kläder att använda igen. :) Fixade även lite med sängkläderna, bytade lakan och så och slängde på överkastet som ligger på knappt en gång i veckan. haha. Totalt meningslöst men likt förbannat så har vi det framme. :P
Och har även mejlat fkassan och hoppas på svar och ett par denna veckan :P höhö. Men vi får se vad som händer med det. ^^

Imorgon så står det ev lite undanplock av diverse saker i lägenheten, genomgång av gardin och ev lite mer av garderoben. Ska även ta mig ner till banken och  fixa lite där. Än är min torsdag inte planerad och på fredag ska jag gratulerar pappa och lillebror och sen bär det av till stan för att umågs med michelle och resten av helgen är ännu oskriven. ^^

Nej, nu ska jag chilla och höra om min mor vill kocka till mig. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0