dead and gone

Känner ju mig knappt trött och sleden idag. Somnade säkert runt halv två och vaknade vid fyra. Tydligen va min man uppe. Brukar annars vakna efter han har gått men varför göra det? Mycket roligare att vakna när hela lägenheten lyser. Mm.. Sånt gillas.. INTE! I alla fall, man trodde att det räckte det men nejdå, vaknade av en duns i köket med orkade inte ta mig ur sängen och imorse så jag va det va som hade fört ett sådant jävla ljud. En av stolarna på bordet försökte trilla i golvet. Och kl åtta ringde larmet. *soho* Snoozade läääänge för att jag kunde och tio i nio ringder syster och skulle lämna pippi här medans hon körde mot gbg för att hämta elvira och nu sitter jag här och känner hur skööönt det hade varit att sova en liten stund i soffan men tror jag hoppar det för annars lär jag väl somna och det är dygnet inte mer rätt än igår. Men tror i alla fall jag ska stänga datan och glo tv en stund och sen lägga upp en lite plan på min framtid.

ps, min svärmor plockar inte direkt hem några pluspoäng. Oavsett vad hon gör eller säger. Helt makalös den människan men ska inte bli irriterad och frustrerad på henne nu ialla fall..


tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0