det löser sig...?

Jahaja, har hjälpt min mor flytta lite möbler idag. :P väldans duktigt av mig tycker jag. ^^ Fast jag får säkert inte göra det men inte heller bryr jag mig om det. :p höhö. Har bättre kontakt med henne nu igen jämfört med två veckor sedan.  Men ändå, vi prata lite allmänt och allt annat. ^^ Hade ett samtal och pengar och just nu känns det som vissa saker kommer falla på plats detta året men man ska ju inte ropa hej än för allt kan ju vända och hända men den dagen, den frustrationen. :p Det hade varit najs om det hade löst sig för det hade suttit helt fint innan juli. Men som sagt, vi får se vad som händer och sker.

Ska fixa till valparna ikväll och imorgon kommer någon och titta och jag ska iväg till kvidinge samt också få ut både siri och valter på en lite promenix nere vid boj. :p Får hoppas det blir så också blev inget idag då jag hjälpte mamma istället.

En annan kul sak och det är att jag har alla mina barbisar. höhö. Har lagt ut ungefär 200 kr och fått ihop alla. :) Woho.

Nej nu ska jag väl hugga en macka eller något. (:


tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0