en stor sten har försvunnit.

Jajamensan!! :D Äntligen har en av mina stor stenar från mitt hjärta försvunnit. Berättade för min far igår om min graviditet, han tog det med en reaktion som jag inte hade förväntat mig men skit i det för nu vet han och skönt är det för mig. :p

Blev en trevlig och stor påskfrukost hos farmor idag, 12 st va vi och då fattades morgan. :p 12 pers i en liten två, det va trång och mycket folk men det gick. ^^ Fanns inte så många alternativ. Trevligt va det också. Synd att morgan inte deltog men va fan, han skulle jobba. Surt för honom som fick gå upp fyra och börja fem. Jobbade inne i stan till tre ungefär och ska nu köra och möta sin far för att hans körtid snart är slut och lastbilen behöver komma hem och vem ingriper då? Jodå, min man såklart. :p Sen ska han väl rakt in i duschen och sen bär det väl av till svärfar för påskmiddag. En sak är säkert, det blir inga ägg eller sill för mig del. Får fortfarande upp smak efter sillen imorse så jag hoppar nog det. ;)

Annars är bea och stoffe på gång hit för barnvakt år siri. x) Hehe nej hon klarar va själv men med tanke på henne huliganer till barn så måste hon ut en gång i halvtimmen ungefär och det blir lite svår när man är bortbjuden. Men min kär barnmorska stället upp. :p Me love her. (:

Nej nu ska jag trycka i mig glass så jag slipper är så mycke mat ikväll.. höhö. Don't tell my män. ;D


tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0