im lost..

Tiden rullar på och mycket runt omkring. "/ Både positivt och  negativt. Just nu känns det som att det någonstans har blivit för mycket för mig. Vet inte inochut längre. I gott lost and cant find my way back. Jag får ta tag i allt, och då menar jag ALLT, men vissa saker orkar jag inte ens för jag vet att där är ingen respons och så blir det ett jävla hallå och det ju bra för mig... Gaaah, en stor känsla inom mig börjar luta åt att mitt barn kommer förtidigt. "/ Men tja, tyvärr är det mitt egna fel men inget jag kan påverka. :( Allt kommer åt mig, precis allt. Oavsett om jag vill det eller inte.

Ska försöka städa bort det idag, en jävla massa snusk och skit överallt i hemmet. Skulle dragit igång med det igår men hamnade hos min mamma kom inte därfirån förräns sent. Så tja, det blir idag. Morgan sover men tyvärr så orkar jag inte vänta med städningen och tycker inte kan ska ta allt heller, skitigheten är inte bara hans fel. ^^

Nej, nu ska jag slänga ihop men spelningslista och sen dra igång med allt vad det finns att göra.. "/


tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0