Jävla helvetes människojävel !

Ja ungefär. Tänker inte gå in på något djupt spår direkt men fan va irriterad man kan bli folk. En av mina vänner, eller en av mina fd vänner lånade saker av mig och enligt mig och många fler så får man lämna tillbaka det man har lånat och ska man behöva hämta det, eller? Fel av mig kanske. I alla fall, sa jag ville ha mina saker för två veckor sen och då gick det bra. Nu får man helt plötsligt inte ens tummen ur röven för det är så mycket annat som är viktigt. Visste inte att telefonen var en envägskommunikation men tydligen så va den så. Kanske har mer operatören att göra. För tydligen kan man inte skicka sms eller höra av sig vid internet och fråga om det går bra att man kommer med sakerna senare.. Neeeej, sånt går inte. Aaaah!! Så jävla irriterad jag blir på sånt.

Men skit i det nu. Hon får till nästa vecka att fixa hit dom sen är jag på henne igen. För då vet jag att ekonomiskt så går det, är hon sen sär så vetefan vad jag gör.. Men sakerna ska hit. That's it.


tjingeling.

Kommentarer
Postat av: beatir

vissa människor är födda som en mänsklig bajspratare och bajsgörare :p pusspårej ;) <3

2010-04-16 @ 00:12:07
Postat av: beatir

vissa människor är födda som en mänsklig bajspratare och bajsgörare :p pusspårej ;) <3

2010-04-16 @ 00:12:07
Postat av: BEATRICE*****

ojdå, nu blev det lite fel. haha. skulle mest skriva att JAG HAR STÖTT PÅ FLERA SÅDANA JAG MED!! :p hehe puss

2010-04-16 @ 00:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0