Naize!

Jobbigt morgon kan man väl säga lite lätt att det va. Vaknade först med en jewra halsbränna när min man skulle upp. En aning surt faktiskt. Kändes som att jag skulle kräka så det va upp och sitta vid toan en stund och inget hände så det bar av till sängen igen och försöka sova en stund till innan min mor kom och hämtade mig.

Klockan åtta va det bestämt och hej å hå vad det bar iväg. Ner mot lund och va fram cirkus tio. Packade bil och hjälpte sen till att mocka hage. Inget skönt för magen vill jag lova men vi fick ihop 16 säckar och va nöjda där. In med hästarna och sen bar det av hemåt. Utan större problem på färden hem. Landade lite över två vid slutstationen. Underbart säger jag för då va man lagom sleden sen håll henne sällskap en stund och klockan fyra var man hemma och lagom trött. Slängde i mig lite mat och kastade mig i sängen för att sova en stunde och det gjorde jag. Tills michelle ringde och väckte mig. ^^
Gjorde en snabb städning och sen kom hon. :) Fyra år sedan sist och det blev mycket snack. Trevlig brud. Hoppas på att det kan bli en bättre kontakt som håller i sig längre, typ resten av livet eller något. :D Hon va här vid sex och stack vid nio. Tre goa timmar men kändes som längre men kul va det. :p Hoppas på fler träffar. (:

Annars har jag so far lyckars skrapa ihop 325 kr till mitt körkort och har nu "bara" 8335 :- kvar. Haha ganska mycket men det är alltid en början. :D Jag lite tur så får jag det detta året, har jag mindre blir det nästa år. Men vi får se, allt hänger på hur lång tid det tar att spara ihop det. :D


Nej nu blir det bad boys 2 och sen sängen kanske. Ska ev upp tidigt imorgon och tvätta.. *suck* men måste göras tyvärr..


tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0