tiden gårt fort

Då va det den 22 april :) Och mycket har hänt sen sist jag skrev. (: Har hjälp mamma i den gamla lägenheten och allt som skulle sparas är fixar och lägenheten och ute ur världen. :) Jag har också grillat, ätit våfflor och bakat med michelle och snackat massa skit, hälsat på henne i hennes lilla hus innan hon flyttar. Träffat bea har jag också gjort, drog med henne till biblioteket och sen drog hem henne för att sällskap hos bm och för att träffa henne rent allmänt. :) Va hos bm och drack min sockerlösning som kom upp nästan lika fort igen men hade lite lågt järnvärde, bra blodtryck och min lilla älskling hade hjärtljud på 152. :) Har köpt mig en barnvagn också så allt rullar på som bara den. :) Och snart har jag haft mitt längsta förhållande också. ^^

Valparna växer o växer. Pissar, äter, skiter och skriker så det är full rulle här hemma. :) Dom fick sova i hela storarummet inatt så jag fick njuta av lite lång sovmorgona, 7.30 men ändå. :P bättre än halv sju. :p Ska försöka få valparna till att ha hela storarummet idag också för imorgon flyttar dom och då blir det en grundlig städning i hemmet.

Om jag minns rätt så går jag in i vecka 29 nu. :) Lovely. ^^ Och just nu är det jag och min hund och massa massa valpar hemma, dom sover och här sitter jag. :P hörde jag fick ett sms så jag ska väl läsa det och sen forsätta med att bara finnas och ta det lugnt. Ska nog glo första delen av den sista filmen av stiegs. men det blir senare, nu ska jag chilla lite. ^^

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0