Underbart väder.

Har haft lite fullt upp denna veckan känner jag, inte för att min graviditet har hindrat mig direkt även om den kanske borde. :P haha. Har hjälp mamma flytta en massa och har varit ute i kvidinge nästan varje dag. :) Sen har mitt fetto campat här nu i två dagar så jag har underbart sällskap hela tiden. :) Min sambo är på vift titt som tätt och då är det trevligt med umgänge som inte bajsar, piper eller skäller en massa hela tiden. ;P Inte för att vi gör något speciellet direkt utan med för att vi umgås, pratar töntar oss med djur och the sim2 som vi har dragit gång på våra datorer. Ska se om hon stannar en natt till eller vill hem till sitt lilla hushåll. :) Ska förska ta mig ut till henne kanske denna veckan annars nästa, ska ändå till kvidinge på tisdag och lämna min bok som jag ska råläsa i helgen så den är färdig. (: Därefter hade min mamma någon som jag ska ge mig på. Mest för att det ska så.

Annars är allt hyfsat försöker att inte tänka på irriteande saker och hålla mig lugn, försöker dessutom att tänka på nästa vecka då jag ska till min bm och dricka äckligt sockerblähä. ^^ Ska också ta mig in till hbg för en sista gång och skriva papper. Det känns som allt börjar gå bättre, men skenet kan bedra kan också bero på vädret som är så underbart skönt. :) Tror jag ska upp till pappa i helgen och bara steka i hans trädgård och ta med min lilla monster till hund också. :) Men nu ska jag kasta mig i sängen med min bok och en massa äpplen eller mackor med tomat med vitpeppar och salt. (:

tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0