Valborg.

Vaknade vid tio noll koll och värsta dundret utanför.. Gött att man ens reagerar på att det åskade. x) Hahaha.
Fick sova utan min hund i natt och det sved rejält vill jag lova. Tog en evighet innan jag somnade. Och när jag väl gör det så känns det som att han larm går av DIREKT!! Tröttsamt. Och sen somande man igen vid sex. Lagom trött och upp ur sängen vid tio.

På schemat för idag har vi, upp till byn och handla till pappa o hasse.
Slå in paketen
Lämna paket
Ta buss mot stan
Grillning
Umgås med trevligt folk
Buss mot åstorp
Hämta hund och hem.

:D Götte meeen så trött jag kommer va. haha :p
Nej, ska hitta lite kläder och sen blir det väl byn. ^^


tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0