världens bästa!

Jag har nog världens bästa pojkvän. :) Ibland är han bara über söt. (:

Överlevde påskmiddagen och fann den rätt okey faktiskt. Så påsken är avklarad och känns hyfsat okey dessutom. Min underbara pojkvän är fylletaxi ikväll, tragiskt men så är det ibland. "/ Funderar på att gå ut och försöka få ihop en middag till imorgon. Sägs att det är vår dag imorgon men det vetefan. Ska ta min hund och gå ner till boj i alla fall. Men åter till min man. :)
Det finns ingen som är så underbar som han är. Helt fantastisk är han och idag när vi va hos svärfar som kom allting över mig hur jävla go han är och så grymt fin, trots att han snarkar och har svårigheter att träffa tvättkorgen och tror att hela lägenheten är hans garderob. Trots allt detta så är jag upp över öronen förälskade i honom. Lika mycket som jag va för snart ett år sedan, om inte mer.

älskar dig morgan pedersen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0