woho :D

Såja, om 30 min beräknas min mor komma med sin racer och hämta mig och sen drar vi till hästarna. :D Schoooo. :D Men först jag jagf fylla lite flaskor med vatten och packa lite hundmat och en sax för hunden ska klippans och det blir bäst att göra det utomhus ochi hagen. (: Meeeen jag tror jag måste hugga en macka eller två innan jag ska iväg, känner mig megahungrig..

Ha!! Min man som ville umgås idag, förstår och känner det när han fortfarande ligger i sängen och sover. Inte mitt problem men han ska inte räkna med att jag ska ha tid för att han känner att han har det. Han är sällan vaken när jag är det ändå så då kan det väl kvitta. Tänker verkligen inte hänga upp min dag på honom. Pft, så fan heller.. Nej maten.


tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0