awe

Min sjukt söta bebis ligger och sover i mitt knä och snart är det dags för sista måltiden. Hoppas dock han sover hela natten då han har har magknip till och från. :( Stackare och vem är då bäst om inte mamma? :) awe, som jag älskar han. Hela kroppen blir varm när man ser han skratta eller när han lägger till sitt look-a-like skratt. <3 Shit en månad är han, var fan har den månaden tagit vägen? Plötsligt är det bara poff och sen är han femton med moped och hatar sina föräldrar eller vadå? ;p

Dagen har varit lite turbulens om man säger så med ett milt uttryck men det lättar snart. Hela lägenheten är full med flyttlådor och saker överallt som ska packas och imorgon kommer jag sitta i luren hela fm. Suck så tröttsamt, men inte direkt som jag har något annat val. Kanske är bäst att kasta sig i säng med detsamma då. Morgan ligger redan där och han ska upp om en och halvtimme haha, skills Cädiz, skills. x) Nej matdags för Albin och sen ska vi sova.

"Kan det vara så illa att vi måste förlora allt för
att kunna hitta oss själva, och ev tillbaka till det vi hade?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0