It's done..

Tog alla mina saker igår och lämnade Vallhallagatan med alla minnen och Morgan bakom mig. Jag fick nog helt enkelt. Då hade han tryckt ner mig, gnällt, jiddrar, surat och lekt jävel för sista gången med mig. Fick ner det sista av mina och Albins saker och flyttade till mamma tills jag hittar en egen lägenheten. Är på jakt som fasiken. Och ska ringa på en trea och blir det inget med den så tja, då får jag ta vad jag kan, en etta i så fall. Så får det funka tills jag hittar annat that's it, det går inte att vara kräsen när läget är som det är.

Det känns, det gör det men det blir inte värre än såhär och jag har vänner och familj runt omkring mig som ställer upp och finns där, jag har min underbara älskade son och min skadade hund så jag kommer klara mig, jag är en kämpe. ^^
Framtiden är ljus, imorgon ringer jag på två lägenheter och hoppas, den 27 blir det utgång med ett par helt fantastiska människor. :) Jag får chansen att bara vara mig, ladda batteri, njuta av livet och underbara människor. :D

Du tillhör det förflutna, Albin och du är nuet men framtiden är Albins. <3

Kommentarer
Postat av: beatrice

lycka till med allt. det kommer gå bra :) hoppas du får en lägenhet, du är värd ett bra liv. hoppas vi ses snart igen. kram

2010-08-19 @ 02:35:43
URL: http://beaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0