vilken kamp

Usch och fyfan. Står med det största problemet framför mig som jag någonsin haft. Det jag kommer gå igenom nu är ingenting jämfört med vad jag har gått igenom. Det kommet bli tufft, det kommet bli kämpigt som fan men jag vet att jag kan om jag ger mig fan på det.
Jag får tänka på mig och Albin, så är det bara. Lägga all energi och koncentration på oss. Jag vet också med hur jag kommer göra, jag vet att jag har folk bakom mig som kommer finns där och det är nu som allt sätts på prov tamejfan, vänskap, ansvar, tålamod, kärlek you name it, men det ska gå.


Ja tiden går fort, lillkillen är redan en månad och idag ( 10/8) fick jag se första leendet som han gör när han är vaken, helt jävla fantastiskt. Ja händerna, fingar och armarna har han redan stoppat i munnen ett antal gånger och blicken kan han fästa. Shit, vad tiden går fort alltså. :) Och för varje dag som går så lär han sig något nytt, good va jag älskar min son. Mitt allt, helt underbar. Aldrig utan dig, Albin. <3
Albin, mamma kommer alltid att stå vid din sida.

Kommentarer
Postat av: beatrice

fint :) <3

2010-08-11 @ 19:18:22
URL: http://beaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0