Barnasinnet sitter kvar länge.

Hej hopp. :)

Kom precis in från en lite tur med hunden då jag är hos bea som vanligt. x) Drog med mig henne ut. :p Planen idag va lite att vi skulle va ute och leka i snön och så kommer vi ut och det första bea säger "Tror inte vi kommer leka i snön idag." Men det finns alltid en dag imorgon tänker jag. Så vi traskar vidare med hunden och så får jag syn på pulkor och lätt att jag ska testa åka. :p Där va två så jag trodde vi skulle ta vars en men nej då. :p 2 tjugoåringar trycker ner sig i en och samma pulka och hej o hå. :p garva gjorde jag och snacka om att det va kul. ^^ Nästa runda trycker bea ner sig och siri och hej o iväg, knappt kul tyckte hon, mindre tyckte siri. :p ialla fall så tog jag och bea en sväng ner till med pulkan och garvade och efter oss kom hunden skällandes och hade sig och skulle springa brevid och framför och allmänt ivägen.  x) När vi sen väl skulle lägga tillbaka den där vi hittade dom så skulle hon bita och dra den och ha sig. x) Jewra hunden man snacka om att vi hade kul. :p
Må barnasinnet vara kvar länge. :)

Men nu ska vi köra lite msn-games och sen ska jag nanna kudden här. :p Så ting ting. ^^


Länge leve barnasinnete =D

Kommentarer
Postat av: beatrice

all makt åt siri ;P

2010-02-13 @ 22:05:36
URL: http://beaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0