Bebis

Idag är lördag och vart är jag om inte hos bea och stoffe och bara lökar mig. ^^,
Bea gnäller och tycker jag ska joina fjasbook, jag tycker mest hon kan ta sig i rumpan och hoppas på brunt. ;) Ska ta ett litet snack med min man om mina ökenråttor och min plan säger att vi ska prata om det ikväll men min hjärna misstänker att han är på klubben och fjollar sig med biljard. x)

Satt och titta på barngrejer innan. Knappt gulligt eller sugen på att bara handla men jag kan också ta mig i rumpan och hoppas på brunt för det lär ta år och dar för min man att fixa det. Jag menar jag slog vad om att det skulle ta tre månader för han att byta adress och ÄN har han inte gjort det och snart har det gått tre månader.
Såg en frank-napp jag bara vill ha. :p Och ska han trycka in en napp med rögles märke på så nog fan kan man ha frank på en också. :D

Går in i vecka 22 (21+2) nu och tiden går grymt fort. Har redan gjort 53,2% och det är alltid något. :) Längtar riktigt mycket. Och snart lär väl jag ta tag i saker enbart för att få det gjort. :p Något litet är alltid en början när början sen kommer får vi allt se men nu ska jag spöa bea i spel. ;)


tjiing

Kommentarer
Postat av: beatrice

miiiihii. snart kommer jag hem så då kan vi fjanta oss =)=)=)=)=) <3

2010-03-06 @ 08:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0