Chills

Då börjar fredagen närma sitt slut och snart lördag och då blir det hem till mitt lilla place och till min sambo. (: Snack om att syrrans soffa ska landa hemma hos oss en stund, men spänande och se om det händer i helgen eller nästa vecka. Anyway, Stoffe kommer hem imorgon troligtvis, hur man nu skulle vilja köra i vädret som är på väg in. "/ Grymt trött på snön nu. Hunden däremot, loove it. Fullständigt love it. Mindre kul när hon kommer hem och ser ut som en julgran med snökulor... -.-

I alla fall, är fortfarande hemma hos tjockisen och på tvn glimtar vi Robin Paulsson <3 :) På raw comedy club, knappt kul med han. x) Men bortsett från att vi sitter och fiser vid en data så har vi faktiskt varit ute och byggt snögubbe, eller en missbildad sådan. :P men fan va kul det va, bortsett från att siri skulle äta upp våra snödelar. x) Knappt go den hunden. :p Vi fick även gjort om min blogg, ja vi, jag fixade lite själv och sen tappade jag tålamodet då min dator blev heeelt sär.. :@ Men jag är grymt nöjd ;)

Vi har en morgondag också, vilket består av att jag antagligen ska hjälpa bea här hemma lite sen tillbaka till mitt där det ska bli intressant att se hur det ser ut. Jag har också en stor grej framför mig... "/ Ska hem till min far och berätta lite för han. Det lär inte bli något vidare kul samtal men oavsett hur jag gör så lär han likt förbannad gnälla och göra stor sak av det. life sucks. Men vad ska man göra? "/

Nej nu ska jag surfa vidare och sen chilla och bara njuta av min halsbränna... >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0