fredag

Ännu en dag och gått och jag har lyckats parkera min röv i beas & stoffes säng. x)  Sitter fett naaajs här medans hon halv taskigt ligger ner på golvet. :p
Slängde i en Johan Falk film, GSI, dvs del fyra. Är lite smått kär i del 1-3 men egentligen gillar jag hela siren men ändå. :p

Funderar på att ge mig på ett stor jävla äventyr, se om jag kan och orkar fixa med min blogg, men som sagt, vi får se. Annars så ska jag höra med tjååckisen om hon vill ha sällskap en dag till eller om hon skulle vilja skicka hem mig, men inget jag vet än. Kan också beror på om jag har frågat henne eller inte, vilket jag inte har.. än.. :p
Men nu ska jag kasta mig i sängen och titta fett mycket på falk.

Tiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0