Kan inte sova..

Ja usch ja, klockan börjar närma sig tjugo över två och jag kan inte sova, borde men kan inte. Sen om det beror på att jag inte är trött, orolig eller något annat är en bra fråga. "/
Det sällskapet jag har för stunden är en styck sleden bea som snart sover på golvet och en styck hund som har tagit över mina kuddar och snart sover där. Och den enda som är vaken med mig och just nu är Johän. :) Vilket alltid är överraskande trevligt. (: Tycker mycket om han, dels för att han förstå och för att han är en man som jag litar på och han berätta saker för utan att han tycker det är lite skumt eller så. :) Han är den där värmande kramen som alla behöver ibland.

Men mitt problem för kväll kanske är så illa att jag inte lär sova alls.. :S För somn är ju inget jag behöver, och vändra på mitt dygn är ju superbra.. >_< well done...

En aning fundersam har jag blivit, ja och fett irriterad på min mor som jag också tydligen har ett förhållande med. "/ Ibland har jag bara go lust att slå henne men lär aldrig göra det, är det någon av mina föräldrar jag respekterar så är det min mamma. Men hon har sitt liv och jag har mitt, men inte fan ska hon lägga sig i mitt förhållande. Jag är redan känslig som det är, och säkert snart hängig om detta ska fortsätta.. "/ Men jag får helt enkelt försöka fokusera på min underbara pojkvän som jag nu har haft ett 8 månaders lång förhållande med. :) Tiden går något så fruktansvärt fort. :) Sen får vi inte glömma min helt fantastiska hund som jag bara älskar, oavsett hur trög hon är ibland.
Och som ett pricken över i:et så har finns också den lilla ögonstenen som växer och lever jävel. xD Tiden går fort, redan veckan 21.  :p Halva tiden kvar. ;D

Nu tror jag visst att bea sover och jag lyckades hitta en film med en skum alien, woho, precis min typ att film... >_< Nej, tror jag ska kväva mig till sömns av bajs-filmen. Och vem vet, kanske hörs vi snart igen..

Tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0