Life suck's, get over it.

Hej hopp.

Tisdag då, började min dag med att ta mig upp ur min grymt varma och sköna säng kl 8 för att duscha o ringa soc 9 och därefter ta buss 10 till stan för mitt möte med ronny som sög ganska mycket hästbajs. Men dagen började bajs, gick upp halv nio och frös som en gris i en kvart i duschen, ut på med kläder och ut med hunden. Sen va det bara att kasta sig över luren och ringa min tant på soc som då har varit på semester i två veckor och skulle va tillbaka.. hmm.. va hon det? Neeej då, inte alls. Hon valde att ta en extra semester dag och anmälde sig sjuk.

Aja, bajs på henne. I alla fall, efter ronny va det på bussen och vidare till Bea där jag nu befinner mig och har gjort det ett tag men det är göttisch. :p Nu ska bajsungen klippa mitt hår så vi får se hur det kommer bli, ska försöka på henne att göra en raklugg på mig också och det kan bli intressant. x) haha.


Imorgon är det upp tidigt och åka till helsingborg för ultraljud och sen hem nån timme och vid tolv ta buss tillbaka till helsingborg för möte mellan två och fyra sen vänta på bajsbuss tillbaka till bea för lite mer nördtime. ^^ Kommer bli många färder till kvidinge denna veckan, redan nu är det två till, tre om man räknar imorgon. :p mest för att hon inte ska känna sig ensam och övergiven. x) Egentligen borde jag nog umgås med min man som börjar jobba på måndag. Fjärrkörning. "/ Sorligt men ett jobb som han med lite tur kommer trivas med. :) Håller tummarna och hoppas på det bästa. ^^ Men nu ska jag prat med min frisörska.


Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0