Suck ja

Då har snart tisdagen försvunnit i all hast och jag börjar undra var all tid tar vägen, men svaret är antagligen enkelt, Bea. För det är där jag har varit mest den senaste tiden. höhö.
Men jag har lämnat tillbaka min bok i alla fall. x) passade på att låna en ny, inte för att jag tror att jag kanske kommer läsa den och lämna den i tiden MEN jag ska göra ett försök i alla fall. :p

Imorgon är det onsdag och jag ska ringa och avboka min tid hos tandläkaren, städar lite hemma och gå en runda med hunden, typ till storköpet och tillbaka. :p Vilket måste betyda att jag får lägga in lite annan musik för att ens orka lyssna på det så länge. ;d


Sitter hos bea och hennes femman funkar inte bajs bajs bajs. Vill se vinnaren av BL men får se det imorgon då. "/ Men det ska väl gå. :p kanske passa på att smörja lite läderstuffs hemma också, när jag ändå är hemma och har tid för på torsdag är det ju tvättning som gäller. suck. Men med tur går det fort och så åker ev han imorgon, ska iväg och jobba. "/ Halv surt faktiskt men ja, skönt för han och mer skönt för ekonomin, kan man väl säga. "/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0