Tjingeling

Hej hopp. :p Eller något i den stilen. Idag är det den 25 januari 2010 och just nu sitter jag hos bea, vilket inte brukar va någon ovanligt direkt. :p blev godis o ludan för oss ikväll, när ska vi ta tag i våra liv och få jobb och äta nyttigt? x) Jöbb för min del ser mörkt ut då jag snart går in i vecka 16. "/ Lite drygt men vi biter ihop och tar det som en man för imorgon blir det helsingborg och sen vidare tillbaka till bea för lite mer nörd. :p

Men just nu sitter vi båda och är lite osociala, halv-tittar på guldbaggen och hon halv-msnar och jag, jag hänger här. x) What else can i do? x) höhö.. ^^

Men nu ska jag vila min magen och sen ta buss hem om cirkus en timme. ^^


/ ting ting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0