Bubblan.

Nånstans på vägen, inte överdrivet längesen gick jag vilse i mig själv. Ännu idag har jag inte hittat tillbaka. Det svider, något så fruktansvärt men jag biter ihop och hoppas det blir bättre. Har några få ljusa stunder att se framemot. Vad jag vet so far. ^^

Från det ena till det andra, kom hem igår. Knappt skönt! Borta bra men fan va hemma är bäst. ^^ Har saknat min säng så det heter duga eller ja hela hemmet, att få gå från bastu 24/7 till en sval, så underbart. <3 ^^ Har ett stort hat för varme. :P
Nog om det, fick iväg sambon till sjön igår, mest för att den lilla lurviga skulle få bada och det gjorde hon. Haha, inte så mycket som en torr fläck på henne vill jag lova. Och hon njöt, ja jävlar va hon trivdes. Jag fick ju äran att traska ut i vattnet, dock bara till knäna men gud va skönt det va. Ångrar lite att jag inte bada men får ta det nästa gång vi ska iväg. ^^ Oavsett om det blir hav eller sjö, för bada det ska jag fan.
Efter badet bar det av till svärfar för grillning, där blev hon rastade med fotboll haha somnade både fort och gott inatt och har tydligen inte återhämtat sig än för har sover som en sten i soffan medans en annan sitter och har ont som man skulle kunna lägga sig i fosterställning och dra täcket över huvudet och inte gå upp eller röra sig förrän ungen ska ut.. suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0