lost in the blost

Usch vad jag saknar mitt hem, men säng. Gud ja, min säng. Det måste va den jag saknar allra mest. ^^ Dagen har varit dryg men den börjar lida mot sitt slut och ingen är gladare än jag känns det som. Blir det svårigheter att somna så finns Läckberg nära till hands. ;)

Det har ryktas om en tidigt hemgång imorgon, men tjaa, inget är hugget i sten och vad jag vet så står det bad på schemat, för hunden i alla fall. Även en klippning och ett bad när dagen är slut haha. ^^ Uppskattat lär det inte vad direkt. ;p
Även ett stort beslut kommer fattas och jag har ett antal timmar på mig att ställa in mig på det värsta, vi får väl se hur det går. Är jag helt säker på vad jag vill ens? Och hur många gånger har jag inte ställt mig den fråga? Och hur många olika svar har jag inte fått?
Ska jag ersätta plan B med plan A istället? Ska dom byta plats eller ska plan A strykas helt? Jag vet inte, men imorgon måste jag ha ett svar av mig själv. Kvällen lär sluta med pappersvis kladd och en jävla förvirring. Kanske ska göra för och nackdels-grej? Hmm.. Ett bra tips, lär kanske bli det. Meeeen det blir inte förrän hunden har pissat och det blir inte förrän vid tio. *jippi*

Har många Om, När, Hur och Varför i huvudet. Misstänker också att jag blev ordentligt fuckt up -09 har en del jag inte är säker på som jag måste veta och få svar på. Har en massa att reda upp men också en del att sikta in mig på som kan ta mig genom dagen och göra mig glad. ^^ - Im loving it. (;

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0