Old times.

Drog över go musik från förr, av någon skum anledning har musiken försvunnit lite smått i mitt liv and it sucks dude. "/ Lånade ut mp3 till bror min, har stora misstankar att jag inte behöver den just nu sen kan det alltid va en början på fred, who knows?

I alla fall, satt och funderar på den gamla tiden. Hur ung och dum man har varit. En massa trams man har hittat på och nu är allt dött. Har man vuxit upp eller ? Det känns inte riktigt så. Man är ju äldre men stundvis lika dum som förr. ^^ Kan det va så illa att graviditeten har påverkat mig, gjort så att jag känner mig vuxen och nånstans i det hela känns det inte som att jag har kommit lång i mitt liv, men å andra sidan, barn är ett stort steg. Och jag vet vad mitt nästa stor steg kommer bli, och ett antal steg därefter. Men det känns lugnt, jag kommer fixa det. Har jag gett mig fan på det så fixar jag det. ^^, Så bra känner jag mig själv.

Ska kolla upp hur nästa vecka ser ut och se om Rozzi har kommit till stan och hänga lite med henne, träffa hennes el kidz och jämföra magar haha. Typ. ^^ Snacka lite trams, gå igenom gamla tider och blicka framåt. Det här fixar jag, det brukar jag göra. Det finns en plan utöver allt annat. Läst nånstans där det va någon som skrev att har man en plan B så satsar man inte helt hundra på det man vill. Känns sådär att tänka på det nu, men tja. Allt kan man inte styra över så vi tar dagen som den kommer.

Va framtiden har att erbjuda återstår att se, det jag missar kommer inte göra mig något för det jag får uppleva istället kommer va bättre och mer värt. :) Det ordnar sig.

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0