trött..

Hunden ligger och sover på golvet, gottegris. Funderar på att joina henne fast i sängen och inte på golvet. Känner mig trött, rent psykiskt. Känns som det är massa onödigt som tar min energi. suck. Ska hem till mamma ikväll då han ska iväg på sitt. "/ Och nu är han på jobb, känns som man knappt ser han om dagarna och imorgon är det full rulle vill jag lova... Ska städa tillsammans och så ska vi handla massa mat och sen massa annat mojjs som vi behöver. Trötta mig va? Det roliga ska bli och se vilken tid man får upp han imorgon. Haha alltid lika intressant faktiskt.

Jahaja, kanske ta en tablett och sen bara krypa ner i sängen och sova nån timme till. Sååå jewfla najs det hade varit.
Längtar tills den lilla huliganen kommer ut. :) Så man kan få tillbaka sig själv, sova på mage, ut och gå i ett tempo som är så långt ifrån en gamling med höftkulsoperation, skor som man kan ha och kläder som kan passa. Gaaah så skönt. OCH HALSBRÄNNA som man kan slippa. Fan vad jag längtar. Och sen bara slippa ha en ballong på magen. Så naaajs. :) <3 mom n dad loves you ^^

Ska funderar ut saker jag kan göra för att aktivera mig i dom 33 dagarna som återstår. Så jewfla great. Har även ett par saker inplanerat framöver. naaajsigt. ;p

Nej en tablett och sänge, ja tack.


tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0