Ursäkta, men fan så irriterande..

Nu har jag helt enkelt tröttnat. Jag visste inte att internet och mobilen telefonen va enkelriktad. Är ganska trött på att höra "ja men vi kan väl höras av" "länge sen, får ses snart" "Vi hörs i veckan" och allt va det är. Tydligen så är det upp till mig eller vadå? Men jag har tröttnat, jag orkar inte ringa runder till folk. Jag är såå less på min lur så det är hemskt. Orkar inte ringa från den, vill knappt prata heller för det är sååå tröttsamt att det är upp till mig, verkar det som. Inte konstigt man håller på att bli idiot.
Och folk som bara är så satans nyfikna kan väl gå och kamma sig för har man inte hört av sig innan eller på ett tag så behöver man inte börja med det nu heller!! Funkar inte på mig, jag är inte den typ och för mig är det bara så genomskinligt så det är pinsamt.
Jag behöver ingen som höra av sig för man är nyfiken eller för att skryta jag är ingen sån människa som tåler det, kan man inte prata som normalt folk så får det fan va så. Oooh, så irriterad jag men fan asså, nu räcker det.

Annars är där mycket på schemat idag. ^^ Städa rum för rum, sortera och bära ner i källaren vilken man kära man ska hjälpa mig med. Ska även sortera och kasta skit som vi inte har någon användning för eller som jag helt enkelt tycker är råfult.

Haha har också kommit fram till att vi antingen har för mycket grej eller för liten lägenheten, men jag röstar på alternativ två. ^^,

Min uppdrag kallar.
tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0