duktiga jag.

Då va nästan alla dagens sysslor fixade. :p har tvätten och bädda sängen kvar och min "älskade" kläkammare. Fick lagat mat också så snart får jag väl ta tag i disken, woho. Därefter är det tvätt - bädda säng och sen BARA kläkammaren kvar. Mitt i allt detta ska jag ta en dusch och landa rak lång i sängen. Känner mig mega trött och har en halsbränna som heter duga. :(

Pratade med min far innan. (: Goda nyheter i alla fall. Tur är väl det när allt annat känns sär. Farmor åker hem imorgon och va enligt pappa, mycket bätte än för två dagar sedan så det är skönt att det går framåt. Annars? kort och gott, det känns bajs men det löser sig väl snart. Det sa han som sket i vasken i alla fall. "/

Haha och nu höra jag hur fläkten låter värre än fan. xD GRATULERAR. Precis vad jag behöver. Doktor Stoffelito fick konstaterat mycket damm och glap i vad jag fatta det som, startaknappsmaniken. Men vad vet jag, jag är ingen datavetare.

Nej nu kallar disken, "/


tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0