Lycklig..

Satt häromdagen och kollade bilder på min mobil och hittade några för två-tre år sedan, var på en jag skrattade och så verkligen ut att må bra. Riktigt trivas med livet, var på en bild är tagen för cirkus ett ½ år sedan. Vad hade jag för ett ½ år sedan som jag inte har nu? Vad fan är det som är skillanden egentligen.
Kanske är det så enkelt att det har blivit för mycket för mig med allt som har hänt runt omkring med dom senaste 4 månaderna. Jag tänker för mycket på saker runt omkring, som jag egentligen inte kan göra något åt och skulle jag sen göra det så inte fan blir det uppskattat. Känns som allt har gått en aning för långt. Jag blir klämde mellan saker som inte har ett enda skit med mig att göra. Och frågan är bara hur länge jag ska orka.. Och hur jävla bra är det att må som jag gör i mitt tillstånd.
Antingen för jag börja ignorera sånt som jag inte orkar ta eller så får jag helt enkelt söka hjälpa för såhär kan jag nog fan inte ha det längre..

Nej, kasta sig i sängen med en film, men först på toa för att kissa, borsta tänderna.


tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0