saer

Aaaah!! Helt sär är allting just nu och inte fanns känns det som det blir bättre när min pojkvän håller på att göra allting tio gånger värre typ. Just nu känns som jag verken vet ut eller in. Och inget verkar bli bättre. Tisdag idag och man kan väl säga att där är en del dagar kvar av vecka. Vad jag vet så är min man på jobb imorgon vilket betyder själv hemma ochspela musik. <3 Underbart. På torsdag blir det helsingborg för att fixa med papper och sen får vi se. Ev träffa bea, och har jag tur är det några saker jag kan avsluta och reda upp.. Om jag har tur, vilket känns sådär just nu.

Känner av huvudvärken nu så jag skiter i detta o nördar mig istället


tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0