scones

Mhmm.. Då sitter man uppe och väntar på lite scones och checkar läget lite på nätet. Min man är där han brukar vara när det är helg, på klubben alltså. Vet inte om jag ska hurra eller gråta men jag hoppas på lite scones. ;D Bea den bajsen har bosatt sig i skara i två veckor och beräknas komma hem imorgon (dvs lördag) eller på söndag. Lite segt har det varit utan henne men med lite tur kommer hon kanske hitta några gånger nästa vecka. :p Dels för att kolla valpar och hjälpa till med siris förlossning så det är najs. :P men nu blir det scones och tv-spel med min mor nu.


tjingeling

Kommentarer
Postat av: beatrice

hihi =) <3 honey I'm home ;D

2010-03-14 @ 23:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0