Sleden söndag

Sleden jävla söndag. Kan det bli tråkigare? Känner mig en aning hungrig med vet inte vad jag ske ge mig på att äta bara. Makroner känns ganska gått men man ska orka gå ut i köket och göra det med.
Hela diskbänk är mer eller mindre full med porslin. Mannen i huset fick snällt diska efter sig (4 dagar sen sist). Det va enbart hans disk då jag diskar efter mig, i allafall så skrapade han ihop 16 glas och fyra tallrikar, 16 GLAS!! Hur lyckas med förbruka så mycket glas på så få dagar? Han är man och jag kommer antagligen aldrig få reda på varför heller.

I alla fall så fick jag tvätten fixat, eller ja han hjälpte till lite då jag fick passa hund som ev kunde dra igång en förlossning men vill inte påstå att det har hänt något än  men kvällen är ung och det lär säkert hända något inatt. Det kan jag ge mig fan på. Skulle dammsugat i sovrummet men pga hunden så blev det inte för att jag inte vill stressa upp henne. Så vi skjuter upp det till en annan dag vetja. ;) Brukar va ganska duktig med det. x)

För övrigt ligger min man nu och snarkar.. Hunden ligger och tar upp hela golvet i sovrummet och om cirkus 40 min är det ponnyakuten på tv. Jag har dessutom fått dille på barbafamiljen. x) Gamla godingar. ;)

Har sagt att jag ska till kvidinge imorgon för att läman min bok och låna ny bok är som vanligt, försenad. x) Efter det så kommer nog Bea följa med mig till klippan för att kolla valpar, vad jag precis kom på va att jag måste till åstorp imorgon också.. KNAPPT tråkigt. Samt att jag måste ringa Toft senast imorgon, vi får väl se hur det går på den biten. Dessutom måste jag komma på en grej jag ska ta med till mötet på tisdag i stan och det är minsann inget lätt att komma på.

Nej nu ska jag kolla min mejl och se om ronny har bokat mötet med mig då allt har börjar klabba lite med han.

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0