tack för det televerket...

Min värld har börjat rasa.. Kollade runder på nätet, för nöjets skull. Kolla och ser om min mans klubb hade hemsida, vilket jag fick ett snabbt svar på. Klart dom hade, o dum som jag va gick jag in o kollade. Vilket jag ångrar, självklart fanns det bild ute på han. Och herregud, säger jag bara. Vet inte om jag ska skratta, gråta eller slita av mig mitt hår.. Bea röstade för skratta. Vilket jag gjorde, och har fortfarande inte släppt det än. xD Tack för det televerket.

Imorgon är det möte i stan, mindre kul. Ska fixa bild jag kan ta med mig som är betydelsefull för mig. Annars bajs på mötet som är mellan 14-16. Men Toft räddar min dag och hämtar mig när han har slutat jobba så jag är hemma lite tidigare än om jag hade tagit bussen. Tack för det televerket.

Fick samtal från pappa, farmor har blivit operetad och allt va borta. Skönt. Och hon va på bättringvägs i alla fall. :) Skönt att höra. Mer info om henne får jag så fort pappa vet något. Men skönt att allt gick bra, dock vet dom inte vad det är för något men det ska bli kul att få veta. (: Skönt att hon är bättre än när hon åkte in. :)  Tack för det televerket.

Bea va här en sväng innan idag. Trevligt att träffa henne och skönt att hon är hemma igen. :) Så jag kan träffa henne och umgås med henne som vanligt. :) Tack för att du finns och lyssnar och alltid finns där. Du har stor plats i mitt liv ska du veta. :) Tack för det televerket.

Siris förlossning som jag har varit lite orolig för gick bra. :) Sju små barn, alla svarta dock några med lite vitt på. Men allt gick bra och inget hände. :) Tack för det televerket.

Men nu ska jag in i duschen så att jag slipper det imorgon innan mitt mötet.. :@  Vill inte, vill inte, vill inte. Orkar inte sitta i två timmar och lyssna på någon när man sitter och får träsmak i röv o rygg och hela kroppen, men duschen nu. Tack för det televerket!!!

Kommentarer
Postat av: beatrice

tack för det televerket ;) hehe <3<3

2010-03-17 @ 20:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0