trötter

Jajamensan då har tisdagen försvunnit och mötet i stan var helt okey. Inte jättekul men alltid något man kunde lära sig. Fick även träffat Toft och Bea en lite stund idag. :) Läget här hemma är väl lite si o så. Ungefär. Vet inte riktigt hur jag känner angående något längre. Lite tomt, men kanske blir bättre på torsdag så Bea och jag ska shoppa lite. :p Kolla kläder till mig och käka något götte på familia. ;D så Naaaajs det ska bli i alla fall. Ska kanske kasta mig i soffan med en valp och glo top gear och sen rätt i sängen och sova. Knappt trött. Men har man varit uppe sen åtta kan man inte förvänta sig allt för mycket. x) 

Nej top gear och kolla lite kläder..

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0