färdig..

Känner mig helt färdig. Mega trött och sliten om det sen beror på att man somnade tre och va uppe halv tio och sen farit lite överallt och fixat säng, bilbarnstol och lite kläder samt varit en sväng hos svärfar det vetefan men ska snart på garderoberna och kläderna jag va duktig och tvättade igår. Orkar egentligen inte för jag är så in i bombens trött så jag vill egentligen bara kasta mig i sängen och sova men jag har sagt att jag ska göra det och då ska jag fan också göra det. Funderar på att bädda spjälsängen också men vetefan om jag orkar det idag annars är där alltid en dag imorgon. Suck.. Måndag, igen.. Blir kvidinge och lämna bok, samt upp till bea och bort till sånna en stund. woho... Just nu är det inget som lockar men efter ett par timmars sömns så vet man aldrig.

Hoppas och ber en bön att middagen får stannar annars är det risk att den åker upp inatt eller innan jag går och lägger mig. Jippi.. så givande.. För jag äääälskar att kräka.. Tror jag har det som en liten hobby.

Rätt skönt att jag behöver "bara" flytta allt från linneskåpet till en annan och sen fitta till barnet och mina egna kläder... Usch så trött jag blev redan där... nej tror jag skiter i detta och fixar kläderna.

tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0