fnatt

Fick sånt jävla sug igår på att börja sy en massa när jag försökte somna. Typ gå ut på blocket och köpa symaskin och ha mig eller kanske bara sy för hand men har ett problem som återstår... tyg.. Måste få tyg någonstans ifrån fast tja, det va nog mest önske.. Eller ja, sy hade fan varit kul.. Så nån kläning som man skulle vilja ha. Inget avancerat eller så utan bara sy så att man kan få något man vill ha. Men ja det lär väl inte hända detta året så vi får väl se om ekonomin är på min sida nästa år.. Maybe maybe not.. Och kanske då drar vi igång.

Egentligen har jag massa annat som måste gå före, typ ett körkort.. Hahah och kommit fram till att barnet känns jäkligt olämpligt nu. Har ev fått en förfrågan angående jobb som jag vill ha.. kan jag ta det? Neeej, inte direkt.. Eller tja, jag skulle.. För vad skulle kunna hindra mig egentligen? Haha fast ja.. Vi får se vad som händer.. Ska organisera om i mitt tänkande och mina planer samt drömmar...^^ Ta en sak i taget typ. Äsch, det löser vi och tar tag i det imorgon för det har jag hela dagen till. x)

Neej nu ska jag tönta mig..

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0