helg igen.

Aha, då går vi in i vecka 33 och det är fredag. x) Sitter hemma själv, som vanligt. Glor film med mig själv, som vanligt, och det är en film vi skulle se tillsammans, som vanligt. Mhm.. Inget nytt utan allt flyter på som vanligt helt enkelt. Hunden ligger brevid och helt dööööd. x) Inget ovanligt direkt. ;) Hehe. Äter lite godis som inte va så gott som jag kände att det skulle va. ^^

Hade trevligt besök igår, Johan och emma. :) Hehe, planen va att dom skulle hjälpa mig flytta säng i sovrum och ev montera säng meeen det blev inget med sängen men dock möblerade vi i storarummet. Känns betydligen bättre och mysigare. ;)

Imorgon är det tvätt mellan 12 och 17 därefter blir det hem till mamma och ev en ny soffa. På söndag så ska vi upp till han vänner och kolla kläder samt hämta säng och bilbarnstol. :P Så äääntligen kan jag få ordning här hemma. :P

tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0