Måndag -suck.

Måndag, värdelösa måndag.

Hunden ligger ihop rullade i ena hörnan av soffan och sover, inte djupt säkert med ett öga öppet. ^^,  Själv sitter jag är och har sååå tråkigt. Funderar på att kasta min i sängen och läsa lite i min bok som snart ska lämnas in. Behöver ringa min tandläkare också, även upp till banken på ett ärrende. Suck. Bara massa roligt att göra, heeela tiden.

Aaa, går ju rykte om att jag ska få mina saker denna veckan.. Mhm... Det återstår att se ganska mycket. Ska pressa in en shopping med min man nästa veckan. :D höhö.. Han vet inte om det än men han är så illa tvungen. ;p

Ska nog också ta och räkna lite på ekonmin och lite av dom ekonomiska planerna. ;D haha. Ev ta en snack med min sambo när han kommer hem, är ett par saker som ska göra som han för ta tag i. Jag hade gjorde det själv, om det hade rört mig. Men det gör det inte, o egentligen ska jag inte blanda mig i men vafan det händer INGET!! Ska ringa upp till min far idag också, måste göra mig av med julgrannen, han hade till igår på sig och det hände inte ett skit.. Tröttsamt att det ska behöva bli så. Men vad gör man?!

Aja, ska räkan, läsa och göra lite ärrende..

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0