Ny vecka

Mhm, då går vi in i en ny vecka. ^^ Skulle fått mina saker förra veckan av rozzi.. yeeah, right va. Mycket snacka lite verkstad som vanligt då. Irriterande men vi undviker att tänka på det. Tja, det är dom som inte får tillbaka sin bilkudde, inte jag. Och får jag inte mina saker så får jag väl åka ut och hämta dom, som vanligt.

Aja skit samma nu. ^^ Denna veckan har vi en del planerat. Det ska hämtas säng, handlar in diverse saker, hjälpa mamma med hästarna, fortsätta räkna ner dagar till den 8 juli, umgås med min mor på helgen och städa lägenheten. Det ska även tvättas. Låter som en halv tråkigt vecka men ja, allt kan hända. ^^ Just nu är det kass musik på tvn. Suck, är det bara jag eller är det mtv men blir inte musiken sämre och sämre?

Hmm.. skit samma. Har en del att fixa via internet, kanske ska ta tag i det? Fast å andra sidan behöver jag väl prata med min man om det och han skulle ringa när han har rast och är inte det snart? haha.. Hur jävla många timmar får man köra och sen måste man vila? Gaah.. Hela lastbilsyrket är en djunel för sig. x)


tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0