over n out.

jahaj, då va snart denna helgen över. Har gått fort, känns som jag knappt har träffat min sambo. Men tja, han har jobbar sex dar i veckan, stackars han men skönt för ekonomin. "/ Lite bad news denna helgen bara. :( En aning surt kan man väl säga men inte så mycket att göra åt saken, det löser sig. Right? Finns inte så mycket att göra åt saken mer än att gilla läget.

Har för övrigt ätit gemensam middag med min man. :) Sånt gillas och händer inte överdrivet ofta. Sen blev det en sväng till hästarna och sen svärfar. Trevligt trevligt. Nu väntar jag in min man som skulle iväg och fixa en sak snabbt så han bör väl va hemma snart.
Ser att det bara är tråkiga filmer på tvn ikväll men det finns säkert 100 st under tvn som man i värsta fall kan välja av. Annars? tjaa, fick en idé idag också såm jag med lite tur kan slå slag i under veckan som kommer. Hoppas på det om inget annat.

Nej, nu ska jag slöa lite till innan han kommer hem.


tjineling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0