sär..

Tisdag va det igår, dagen gick väl hyfsat fram tills det blev kväll då jag av nån skum anledning råkade strecka mig eller nåd. Har grymt ont i min axel eller nyckelben, tja någonstans där i det området. haha. ^^,

Idag är det onsdag.! :D WOHO!! Torsdag imorgon, morgan är ledig + att det är föräldraträff.. suck. Annars ska det glidas heeela dagen. :D Trött som ett svin är jag nu vill jag lova. Aja, snart kommer det besök från stan och det är alltid lika trevligt. :p
Från det ena till det andra, fick ett lustigt mejl precis. Min fd jobb-shofräs hörde av sig och skrev att vår tid va slut och bla bla och att han hade försökt nå mig på telefon. Så komiskt för inte fan har jag fått något sms eller telefonsamtal så jag undra em han har hört av sig till för inte fan har det kommit till min i alla fall.. ^^

Men ja, ska väll skylla på något så det gick väl fel i tele2s system. x) Bryr jag mig? Orkar jag ens lägga ner tid på det? haha neej.. Och med tanke på att den 25 april sista dagen där och att jag inte har träffat han sen i mitten av mars. för att han inte dök upp eller hade bokat fel i sin kalender via datan. Fuck appel säger jag för det är ren skit och massa besvär. ^^
Tack o hej


tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0