stäääda

Yääh, ännu en vecka. Tre dagar har det shoppats vill jag lova. ;) En del cash har bara sprungit iväg men vi får väl se hur det blir med allt ekonomiskt och till saker som ska handlas o sånt. Idag är planen att jag ska städa lägenheten, fixa garderoberna och om jag har tur så ska det byggas spjälsäng och få i ordning där men tjaa, en sambo som har svårt att få tummarna ur röven och några som inte är hemma så ofta så kan det bli ett jävla projekt.
Sängen ska i alla fall flyttas så det får jag ta tag i idag, emma o johan ska komma hit och hjälpa mig så slipper jag fixa med det själv. Så det är najs. :) Och snart så kommer dom väl hit. Ska börja plocka undan lite här och där först innan jag drar igång. haha. Gaaah, har lägenheten, möbleringen, möblerna ja allt typ!

Nej nu ska jag dra igång..


tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0