tröttsamt.

Jahaja, undra vilken vecka min sömn vill rätt till sig.. Va ett tag sen man sov som man skulle. Kan inte påstå att jag tycker om att vakna fyra - halv fem varje dag. Och definitivt inte en lördag. Hela dygnet blir sär och efterblivet. Tröttsamt, så tröttsamt.

Igår dagen va lyckad. :) Go mat, trevligt sällskap och hemma runt elva, helt ok. :) Tråkigt att det inte varade så länge med sömnen bara. Sånt som händer.

Planen för idag blev inte som tänkt för han jobba och vad han ska göra sen? Tjaa, klubben? inget som skulle förvåna mig men just nu känns det inte som jag bryr mig heller.

Har funderat en del, både inatt och i eckan. Jag tror jag ska bli off ett tag. Behöver funderar och va ifred, känns det som. Har en del i huvudet som behöver ordnas.. "/

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0