älskade häst

Många tankar har flög i huvudet, blandat annat min fina häst, usch vad jag saknar dig.
Den bästaste av dom bästa man kan tänka sig, finns ingen häst i hela världen som kommer kunna ta hennes plats, nej nej. Omöjligt.
Ett riktigt litet as när hon kom men försvann som min stjärna.
Varje dag är som ett styng av smärta, hon finns inte här men ändå närvarande.

Jag tatuerade in hennes namn och årtal men tatueringen ser ut som den är gjort med blyerts så jag har länge funderar på att fylla i eller tatuera över den och sen "flytta" tatuering vid rebenen men sen tvekat med det och har varit inne på att tatuera en ängel eller något men blir satan inte klok på om jag ska ha en ängel eller hennes namn och årtal och i så fall, vart? Jag ska ha något för att hedra, för hon kommer alltid vara med mig.



Min älskade häst, djupt saknad

Jag kommer alltid att älska dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0