Dag 15 – Mina drömmar.

Mina drömmar, självklart gifta mig rik, flytta till en gård och min man ska självklart vara förståligt och att det där vi kvinnor vill att våra män ska vara och förstå vad vi vill och vad vi menar med bara några få otydliga hintar från oss. Ni kicka ironin va? :P
Mina drömmar är såhär, utbilda mig till hovslagare, möjligvis starta eget, ta körkort, ha ett jobb jag trivs med och självklart, eller självklart och självklart, jag vill gifta (?) mig (kan inte föreställa mig som gift) men en kille jag har kul med, som jag trivs med och som accepterar mig för den jag är. :) Jupp, såna killar finns, har träffat en och annan men antingen har det inte klickat eller så vill jag något annat med mitt liv när jag snubblade över den gosse för jag tycks inte göra annat än att snubbla över dom.
Oops, glömde en sak till, ska självklart göra ett och annat inköp på hästfronten så gossen jag ska gifta mig med (?) kommer så klart få ha ett eget intresse, vill inte vara som plåster utan vi ska kunna göra saker på vars ett håll men också kunna göra saker tillsammans. :P

Kortfattat har ni mina drömmar där, eller ditt jag vill nå i livet. c(: Det lärt bra, realistiskt också, haha. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0