Dag 17 – Mitt favoritminne.

Mitt favoritminne? Seriöst, vafan är detta för fråga? Ska man kunna välja ett? Enbart ett favoritminne. Albin är mitt ögonblick, då man blir förälder. Men favoritminne?
Jag vet med mig att alla minnen med min häst är amazing, det är obeskrivligt. Jag fick kontakt med ett djur som jag aldrig trodde man kunde, men alla minnen med albin är speciella på sitt vis. Det är skilda saker men det är några som jag en speciell plats i mitt hjärta.
Men favoritminnet? Den dagen vi lastaden den där jäkla kossan i transporten. Jag fick min första egna häst har alltid delat med mamma annars men den här jäkla kamelen var min, på prov då hennes mamma va lite knäpp och vi visste inte om det kunde gå i arv.
Ett riktigt as var det som vi fick hem men vilken guldklimp det blev. :) Mitt egna lilla hjärta, fina år och härliga minnen. Blod, svett och tårar men gud vad jag älskade henne och gör fortfarande. Ett favoritminne är när hon blev min, den dagen vi skrev på kontraktet. Ett prov som blev 6 månader då min vilda lilla häst att blivit en fantastisk häst som gjorde allt jag bad henne om.

Saknaden efter dig är enorm. Tror minsann jag ska klicka hem lite bilder på min pärla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0